Já nevím, ale za rok vidí skutečně málo amerických komedií, které by byly opravdu vtipné. Bohužel se ukázalo, že film "Matky na tahu o Vánocích" nebude jedna z nich. Ty postavy mě tu prostě nebavily, snad jedině matky matek, ale nakonec byly použity do celkem předvídatelného schématu, což mi docela vadilo.
Zkáza Titaniku (A Night to Remember, 1958) - 80 %
Jasně, že to není tak velkolepé a technicky dokonalé jako Cameronův spektákl, ale už Roy Ward Baker věděl, že tohle je příběh o lidech a jejich osudech, nikoli jen o samotném potopení. A tohle se mu podařilo zachytit skvěle. A musí se nechat, že na svou dobu je i to potopení velmi dobře natočeno.
Accident Man (2018) - 70 %
Scott Adkins je zde ve velmi dobré formě, a to nejen herecké, ale i scenáristické. Jasně, není to vyloženě scenáristická perla, ale napsal si to na tělo a skvěle pak hlavní roli zvládnul, a to i s přispěním dalších, celkem zajímavých herců, i když nikoli nutně první ligy. Fajn nenáročný akční film, který mě bavil.
Zkáza Titaniku (A Night to Remember, 1958) - 80 %
Jasně, že to není tak velkolepé a technicky dokonalé jako Cameronův spektákl, ale už Roy Ward Baker věděl, že tohle je příběh o lidech a jejich osudech, nikoli jen o samotném potopení. A tohle se mu podařilo zachytit skvěle. A musí se nechat, že na svou dobu je i to potopení velmi dobře natočeno.
Accident Man (2018) - 70 %
Scott Adkins je zde ve velmi dobré formě, a to nejen herecké, ale i scenáristické. Jasně, není to vyloženě scenáristická perla, ale napsal si to na tělo a skvěle pak hlavní roli zvládnul, a to i s přispěním dalších, celkem zajímavých herců, i když nikoli nutně první ligy. Fajn nenáročný akční film, který mě bavil.
Nit z přízraků (Phantom Thread, 2017) - 80 %
Herecky není možné snímku "Nit z přízraků" asi nic moc vytknout, i když je škoda, že se Daniel Day-Lewis loučí, ale je to jeho volba a je to rozloučení v dobrém stylu, kdy opět ukazuje, jak velkým je hercem. Ale dějově mě snímek nedokázal až tak strhnout, jak jsem doufal, ale to se mi u Andersonových filmů stává skoro vždy.
The Disaster Artist (The Disaster Artist, 2017) - 90 %
Tommy Wiseau je takový přízrak sám o sobě, a tak film o něm prostě musí být zajímavý, což se v tomhle případě potvrdilo, stejně jako se mi potvrdilo, že James Franco je nesmírně nadaný, a to nikoli jen po herecké stránce, ale také po stránce režisérské. Celou dobu má snímek pevně v rukou a nepustí ho až do konce. Skvělá pocta, ale i výborný film.
Žádné komentáře:
Okomentovat