Klient (Forushande, 2016) - 80 %
Skvělá ukázka toho, jak v současnosti vypadá a může dál vypadat íránský film. Mimochodem film žánrový, z kterého jako kdybych cítil začátky Briana De Palmy, nebo něco lehce i z Hitchcocka, i když v mnohem realističtějším a zároveň divadelnějším provedení. Tenhle snímek si opěvování zaslouží.
Milenec (L'amant, 1992) - 70 %
Kdyby to bylo ještě o fous odvážnější a bylo zde více vidět. Kdyby to v závěru bylo silnější a divák neměl pocit, že to už trochu únavou padá na hubu. Pak bych řekl, že je "Milenec" skvělý film, takhle ale skončil lehce na půl cesty. I tak si ale myslím, že měl Annaud velmi dobré téma a chopil se ho dobře.
Agent z Hong Kongu (Te wu mi cheng, 2001) - 50 %
Jackie Chan umí rozhodně lépe, respektive jeho filmy dovedou být lepší, především pak po scenáristické stránce. Co se snímku "Agent z Hong Kongu" musí nechat, to jsou klasicky výborné akční sekvence, kde Jackie opět exceluje, mnohdy spíše tanečními kreacemi než samotným bojovým uměním. Ale i bojové umění je tanec.
The Chamber (2016) - 40 %
Není to výborný thriller, postavy se chovají velmi často dost nelogicky, ale musím uznat, že ty podvodní scény byly docela klaustrofobické, hlavně ve chvíli, kdy se postavy dostaly přímo do vody. Není to ale ten z filmů, které vás dostanou svou velmi nepříjemnou atmosférou, ta místy pouze probleskuje.
Mumie (The Mummy, 2017) - 60 %
Myslel jsem si - alespoň podle recenzí, které jsem před promítáním četl - že to bude opravdu hrozné, ale mně se tenhle snímek líbil. Tom Cruise je zde klasicky dobrý, podívaná je odlehčená, ale místy se pořádně hororově přitlačí na pilu, a kdyby se některé scény vyloženě nekopírovaly z "Mumie" (1999), hodnotil bych ještě více.
Žádné komentáře:
Okomentovat