Poslední představení (The Last Picture Show, 1971) - 80 %
Peter Bogdanovich ukazuje, jak byl v silný v tom, že dokázal znázornit zásadní okamžiky v lidských životech, a přitom je podat s trapností a s tím, abychom se nad sebou zamysleli a uvědomili si, že tohle jsou okamžiky, které jsme prožívali sami, s jinými lidmi, ale s velmi podobným rozpoložením, které na nás následně padlo. Skvěle zahrané i zrežírované.
American Beach House (2015) - 20 %
Asi body alespoň za toho Lorenza Lamase, protože nic moc jiného, co by stálo skutečně za pozornost, zde opravdu není. Je to romantická komedie, která není romantická a ani není zábavná. To, že se zde několik dívek odhalí, skutečně nevyznívá jako něco, proč se na takový snímek vůbec dívat.
Black & White & Sex (2012) - 40 %
Mě tohle kecání o sexu nebavilo. Je zde sice i nějaká gradace a zajímavé momenty a je nutno říct, že se tímhle formátem tvůrcům podařilo natočit snesitelný film, ale netuším, co tím chtěli říct. Osm prostitutek a jeden režisér, který je zpovídá. Nevím, když už tohle točím, chtěl bych asi něco říct, což se v tomhle případě nedělo. Alespoň nebylo řečeno nic nového.
Clevelandský únos (Cleveland Abduction, 2015) - 45 %
Myslím si, že reportáže, které byly v televizi, udělali větší službu, než tenhle film. Tohle spíš chápu jako snahu trochu ještě události medializovat a možná i podpořit prodeje knihy jedné z obětí. I kdyby, nemám jí to za zlé. Byznys je možné udělat z čehokoli. Film by ale měl být rozhodně drsnější a explicitnější. Takhle je to opravdu jen televizní filmeček.
Náhlý úder (Sudden Impact, 1983) - 75 %
Clint Eastwood pořád jako Harry Callahan baví, navíc tentokrát ve své režii, což se v rámci série stalo jen jednou. Je zde zajímavá postava ženy, jež se mstí, a vyvrcholení, které se dalo očekávat, ale sedí tomu prostě dokonale. Harry nic neztrácí na svém charakteru, což je jen dobře, a přitom má pořád vývoj.
American Beach House (2015) - 20 %
Asi body alespoň za toho Lorenza Lamase, protože nic moc jiného, co by stálo skutečně za pozornost, zde opravdu není. Je to romantická komedie, která není romantická a ani není zábavná. To, že se zde několik dívek odhalí, skutečně nevyznívá jako něco, proč se na takový snímek vůbec dívat.
Black & White & Sex (2012) - 40 %
Mě tohle kecání o sexu nebavilo. Je zde sice i nějaká gradace a zajímavé momenty a je nutno říct, že se tímhle formátem tvůrcům podařilo natočit snesitelný film, ale netuším, co tím chtěli říct. Osm prostitutek a jeden režisér, který je zpovídá. Nevím, když už tohle točím, chtěl bych asi něco říct, což se v tomhle případě nedělo. Alespoň nebylo řečeno nic nového.
Clevelandský únos (Cleveland Abduction, 2015) - 45 %
Myslím si, že reportáže, které byly v televizi, udělali větší službu, než tenhle film. Tohle spíš chápu jako snahu trochu ještě události medializovat a možná i podpořit prodeje knihy jedné z obětí. I kdyby, nemám jí to za zlé. Byznys je možné udělat z čehokoli. Film by ale měl být rozhodně drsnější a explicitnější. Takhle je to opravdu jen televizní filmeček.
Náhlý úder (Sudden Impact, 1983) - 75 %
Clint Eastwood pořád jako Harry Callahan baví, navíc tentokrát ve své režii, což se v rámci série stalo jen jednou. Je zde zajímavá postava ženy, jež se mstí, a vyvrcholení, které se dalo očekávat, ale sedí tomu prostě dokonale. Harry nic neztrácí na svém charakteru, což je jen dobře, a přitom má pořád vývoj.
Žádné komentáře:
Okomentovat