Hold Me While I'm Naked (1966) - 20 %
Tohle je další film, který mi prostě nic neříká. Dívám se na to, snažím se v tom něco objevit, ale prostě nic. Jenom se dívám, a tu čtvrt hodinu v tom prostě nic nenacházím. Kromě celkem dobrých ňader. Ale předpokládám, že o tomhle snímek opravdu nebyl. Undergroundu prostě nerozumím a ani porozumět nechci. Budu se s tím muset smířit.
Hercule Poirot: Hra na vraždu (Agatha Christie's Poirot: Dead Man's Folly, 2013) - 80 %
Tak se pomalu blížím ke konci a musím říct, že jsem z těchto posledních případů nadšený. Není zde žádný špatný, na který by se nedalo koukat, ale je pravda, že takový není žádný v rámci série. Tenhle je dobře napínaný a nakonec ani nedojde na finální scénu, kde se odhaluje vrah před skupinou diváků. O tak rozuzlení stojí za to.
Welcome to Me (2014) - 50 %
To, že se tímhle způsobem upozorňuje na jednu specifickou nemoc, je rozhodně chvályhodné. To, že zde Kristen Wiig podává další ze svých skvělých výkonů je také pozitivem filmu. Jenže to je tak všechno, co mě na tom zaujalo. Ten příběh je takový těžko přístupný a popravdě je to vlastně docela klišovité, jen ozvláštněné možností, že se to někomu stát může. Nebo že je alespoň v podobném stavu mysli.
Jak přicházejí sny (What Dreams May Come, 1998) - 50 %
Příliš kýčovitý, podivný a v podstatě nic neříkající film, který se snaží ukázat, že obrazem je možné sdělit všechno. Tak úplně to není pravda. Herci se tady mohou snažit, co jim síly stačí, a také tak činí, ale stejně jsem měl nakonec pocit, že je to jen příliš líbivá pohádka, která se z diváka za každou cenu snaží vymačkat slzy.
Na západní hranici (West of the Divide, 1934) - 75 %
Taková pěkná klasika, která má ale docela dobrý příběh, jenž se točí kolem toho, že Waynova postava nemá rodiče, protože ti kdysi zahynuli. Jako správný desperát, ale takový ten waynovský, se vydává na cestu, aby zjistil pravdu o své minulosti a o svých rodičích. Zábavné, svižné a tak trochu to, co očekáváte.
Žádné komentáře:
Okomentovat