Paraplíčka ze Cherbourgu (Les parapluies de Cherbourg, 1964) - 80 %
Musel jsem si hodně zvykat na to, že je skutečně celý film zpívaný, ale ono jde zvyknout si celkem snadno. Catherine Deneuve je naprosto neskutečná v tom, jak dokáže hrát i zpívat, je krásná i dramatická a tohle je jen mnohý z důkazů, jak skvělá herečka to vždy byla, a to už v tak mladém věku. Tenhle muzikál má nesmírně silný emoční náboj.
Na straně osm (Page Eight, 2011) - 55 %
Stylizované je to zajímavě, ale thriller s tak pomalým tempem, kde pořádně není gradace, na to chce skutečně režisérskou i scenáristickou odvahu. David Hare si na to troufnul a výsledkem je herecky zajímavý film, který dějově zase tak moc zajímavý není a jehož vyústění si asi ani moc neužijete, protože není proč.
Zmizení Alice Creedové (The Disappearance of Alice Creed, 2009) - 70 %
I se třemi herci se dá udělat pořádné drama, hlavně když vezmete dva muže, kteří chtějí peníze, a jednu holku, kterou unesou, aby ty peníze dostali. Tohle je film, který je sice v tempu pomalý, ale jako thriller je to velmi dobré. Navíc Gemma Arterton tu ukáže hodně. Kromě těla i skvělé herecké schopnosti. A víc herců opravdu nebylo třeba.
Expres foto (One Hour Photo, 2002) - 60 %
Už jsem to řekl několikrát a je to prostě pravda. Robin Williams byl mnohem lepší ve svých vážných rolích než v těch komických. Tady opět předvádí skvělou postavu, i když ta je bohužel díky scénáři nakonec až moc plochá, stejně jako příběh, který přináší pár dobrých myšlenek, ale v konečném důsledku to není něco, co oslní, co vás strhne.
Walter (2015) - 30 %
Tohle je opravdu snímek, který se jen těžko dá kousnout, hlavně proto, že jeho poslední část je zbytečně surrealistická a vlastně nic neřekne, i když se chce tvářit, jak je umělecká. Celé to je pak vlastně o tom, že se mladý muž nemůže dostat z toho, že jeho otec zemřel, má oidipovský komplex, je za buzeranta a nedokáže se vymáčknout před holkou, která se mu líbí. Prostě klasické problémy introvertů v divném provedení.
Žádné komentáře:
Okomentovat