Díra (Le trou, 1960) - 85 %
I když je to rozvláčné, i když je to minimálně akční, přesto je tohle film, který vás bude bavit. Postavy si vás získají, protože jsou nesmírně dobře napsané, zrežírované a zahrané. Že to jsou neherci vás většinou ani nenapadne. Režisér dokáže skvěle ztvárnit snad každou scénu, a v jeho tempu jsou všechny adekvátně vyhrocené.
Kung Fu Panda (Kung Fu Panda, 2008) - 75 %
Prostě je to film, který mi sednul. Sice jsem si říkal, proč se mi to tenkrát líbilo, ale podruhé jsem zjistil, že se mi to líbilo oprávněně. Je to takový pěkný animovaný tribut kung fu filmům, který je díky 3D provedení, kde si mohli tvůrci hrát, výborný. Zvířata jako kung fu hrdinové skvěle ožívají a ten příběh je příjemně béčkovitý, klišovitý a neoriginální.
Noc v muzeu: Tajemství hrobky (Night at the Museum: Secret of the Tomb, 2014) - 50 %
Je to jeden z těch případů, kdy jednotlivé díly série vykrádají samy sebe, ale říkají, že tím, že je to trochu jiné, vlastně jen pokračujeme v tom, co už jsme vytvořili. Přesun do britského muzea není nijak zásadní, ale na konci se to snaží o emoce až překvapivě moc. Více než samotný film mě dojala skutečnost, že je to jedna z posledních rolí Robina Williamse a Mickeyho Rooneyho.
Lemony Snicket: Řada nešťastných příhod (Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events, 2004) - 70 %
Kdyby ten příběh byl celkově trochu dotaženější a neměl závěr, který se zbytečně snaží o emoce, které tam prostě nejsou, tak je to nesmírně povedený film. Má svou poetiku, má svoje kouzlo a je nesmírně zábavný i díky Carreymu, který se představuje jako skvělý chameleon, ale to je o něm dobře známé. Příjemné, ale chybí tomu ještě trochu něco navíc, aby to bylo dokonalé.
Bratr z jiné planety (The Brother from Another Planet, 1984) - 60 %
Pro mě spíš taková trochu podivnost, než skutečně zajímavý film. Jeho společenská kritika je zde cítit a někdy je možná až moc doslovná, což by asi ještě tak nevadilo, ale ten film neobsahuje mnoho prvků, které by mě dokázaly vtáhnout. Ano, to pochopení nesmyslnosti některých projevů naší společnosti se dokáže na diváka přenést.
Žádné komentáře:
Okomentovat