Zvonilka a tvor Netvor (Tinker Bell and the Legend of the NeverBeast, 2014) - 60%
Nemůžu si pomoct, ale ty filmy se Zvonilkou mi přijdou celkem fajn. Není to velké umění, o to ani nejde. Ale ty příběhy mají přesně to, co mají podobné příběhy pro děti mít. Je tu napětí, je tu zábava, jsou tu možná trochu i slzy a také zajímavé dějové linky, které nenudí. Navíc ta krátká stopáž je prostě příjemná. Já jsem se u snímku bavil a příjemně mi utekl.
The Timber (2015) - 40 %
Trošku mi tenhle konkrétní trend westernů začíná vadit. Já jsem tedy rád, že westerny dál vznikají, o tom žádná, ale poslední dobou je každý nový western ve stylu zpomaleného filmu, který je místy až nudný a bez děje. Pak je to krvavé a drsné, aby to mělo efekt, ale že bych z toho byl celkově nějak moc nadšený, to ne. Prostě klasické westerny jsou klasické westerny, tohle je pro mě celkem divné.
Hercules a Amazonky (Hercules and the Amazon Women, 1994) - 35 %
Já jsem ten seriál měl kdysi opravdu rád a těšil jsem se na každé dobrodružství Hercules a Iolaus byli skvělá dvojka. Ale vidět tenhle pilotní film po letech, je skutečně utrpení. Digitální triky jsou tragické, ale to se dá odpustit. Jenže on ten příběh je strašně hloupý a nedá se to moc dobře sledovat bez toho, aby se vám dělalo nevolno. Ty body jsou hlavně za nostalgii.
Odpad (Trash, 2014) - 60 %
Docela pěkně - myslím z hlediska věrohodnosti záznamu - se v tomhle filmu odráží to, jak špatná je situaci některých lidí v jednom z největších měst na světě. Brazílie není pro všechny skvělý místem pro život. Bohužel tenhle film se někdy až moc zaměřuje na to, jak jsou všichni chudáci, že to může jednoho otrávit. Je ale hezké, že to je drsné, akční a přitom pořád lidské.
Dva v tom (nine Months, 1995) - 50 %
Nějak moc mě tahle komedie nebavila. Je to strašně předvídatelné a těch skutečně dobrých vtipů jsem tu také nepochytil. Chris Columbus si ale vybral dobré herce, které jsou více než snesitelní. Kdo by to byl řekl, že se z Julianne Moore stane až taková hvězda. Tady je to vlastně jen ta zrzka po boku Hugh Granta.
Žádné komentáře:
Okomentovat