Stávka (Stačka, 1925) - 90 %
Zvuková/hudební složka je to první, co vás dostane. Ve spojení s obrazem je tahle kakofonická symfonie naprosto neskutečná a dodává naléhavosti tomuhle filmu, který se snaží ukázat sílu skupiny i sílu člověka/jednotlivce. Jsou zde v kontrastu v souladu s marxisticko-leninovskou filosofií a je to podáno naprosto neskutečně. Industriální hudba první poloviny 20. století je v tomto směru skutečně úchvatná a mrazivá. Už dlouho jsem neviděl takový soulad mezi hudbou a filmem, to ani nemluvím o skvělých montážích, které Ejzenštejn do svého filmu vložil.
LaDonna (2012) - 30 %
Nevím, co mě na tomhle snímku mělo až tak nadchnout. Nenadchlo mě vlastně nic. Je to taková unylá oslava stáří, která je zavržena finále, kdy vlastně ani nevíte, proč se to stalo a jestli to mělo mít nějaký hlubší smysl. Nesedí mi to a nic mě na tom nezaujalo.
Ready 2 Die (2014) - 40 %
Je to takový normální moderní gangsta film, kde se do sebe pustí různé skupiny lidí, mají různé motivace, ale všem jde primárně o to, aby u toho bylo hodně násilí a aby to vypadalo celkem cool a moderně, což znamená, že tu jsou borci, zbraně a ženské, nejlépe nahoře bez. Tohle film plní, sem tam přidá nepovedený střih, a jinak naprosto ničím nevynikne.
Knife Point (2009) - 35 %
Tak nějak jsem čekal horor, když už je to za něj označováno, ale je to jen takový rádoby divný film, který si hraje na to, že je strašně drsný a hluboký. Nic mě zde nezaujalo, ani to finále, které se snaží mít nějaký velký smysl, anebo minimálně překvapit.
Robocop (RoboCop, 2014) - 50 %
Mám rád první film, ale postavu mám rád natolik, že jsem byl ochotný uvěřit tomu, že nová verze bude dobrá. Není špatná, ale bohužel není ani zázračná. Jsou zde skvělé postavy zahrané výbornými herci, ale celý RoboCop je tak nějak v pozadí, což mi docela vadí. Jinak je to přiměřeně akční, přiměřeně emotivní a přiměřeně morální. Celé je to takové přiměřené.
Žádné komentáře:
Okomentovat