No, páni, některé prvky tu ze začátku byly docela fajn. Třeba ani ten krab není vůbec špatný. Jenže pak se z toho stala nepříliš zajímavá romantika z prostředí o vaření, kdy bych se i klidně vsadil, že nějaké to vaření se tu dělá i celkem špatně. Nejhorší je ale moment, kdy se hlavní postavy líbají a vznesou se. Zápletka se zde láme a je z ní opravdu hloupost. Tohle měl být dějový zlom, kdy láska dostává problémy, ale je to tak banální a ohrané, že to prostě nemá ten správný šmrnc. Pokud se do té doby dalo na snímek dívat, pak už je to pořádně nepovedené.
I Love You Phillip Morris (I Love You Phillip Morris, 2009) - 60 %
Dva gayové, jeden v podání Jima Carreyho a druhý v podání Ewana McGregora, navíc příběh podle skutečné události. Nebylo to až tak třeskutě vtipné, jak jsem se domníval, ale rozhodně nemohu říct, že bych se vůbec nebavil. Celkem zajímavé téma, navíc v podání těchto dvou herců to bylo ono. Zas tolik navíc ale film nepřinese.
Norbit (Norbit, 2007) - 40 %
Přiznám se, že po všech těch špatných recenzích a negativních názorech, co jsem kdy četl, jsem čekal mnohem horší film. Já neříkám, že i tak je to nějaká velká výhra, je to pořád špatný film, jen ne až tak špatný, jak jsem si myslel. Norbit je vlastně celkem zajímavou postavou. To, že se Eddie Murphy vyžívá v blbém humoru, je prostě jeho věc. Nesmál jsem se, ale stejně mě to zaujalo dost natolik, abych to dokoukal. Asi je to i proto, že příběh je strašné klišé, ale člověk aspoň ví, co dostane.
Twin Peaks (Twein Peaks: Fire Walk with Me, 1992) - 50 %
Tohle je hrozný průšvih. Tady je tolik momentů, které by mohly fungovat samostatně, ale pak najednou bum a tápete, protože je tu tolik momentů, které mohou fungovat jen v případě znalosti seriálu. Na seriálu jsem miloval postavy, které zde byly krásně vykresleny, i když se jednalo o podivíny. Ve filmu se objevují další podivíni, ale už k nim nemáte vztah, už zde jen jsou proto, aby to bylo ještě surreálnější než normálně. Lynchovi se podařilo přemluvit většinu seriálových herců, ale zrovna Donna, která je v poměrně velkém množství scén, se nevrátila. Je také škoda, že z filmu bylo vystřiženo mnoho scén, kde se objevují právě herci ze seriálu. Jednalo se patrně o méně významné scény, ale je škoda, že tohle se nedostalo hned do první verze. Alespoň fanoušci by z toho možná mohli mít trochu lepší pocit. Přesto, jak říkám, jsou zde momenty, které prostě stojí za to. Hlavně příběh Laury Palmer je zde proveden neskutečně intenzivně, ač na druhou stranu velmi stručně. Jako kdyby Lynch vytvořil odmocninu z "Městečka Twin Peaks" a výsledek vynásobil náhodným koeficientem, přidal k tomu trochu "Industrial Symphony" a už myslel na "Mulholland Drive". Kdyby se Lynch zaměřil opravdu jen na poslední týden Laury Palmer a na nic jiného - ono to ostatní, hlavně pokud se týká agentů, je vlastně nadbytečné, výsledek by byl neskutečně intenzívní, stejně jako závěr tohoto snímku, tedy smrt Laury Palmer.
Chobotnička (Octopussy, 1983) - 60 %
Roger Moore nám celkem stárne před očima, ale nic to nemění na tom, že si z hlediska akčního ještě docela troufne. Navíc "Chobotnička" pořád ještě není jeho poslední bondovka, kterou natočil. Ono je samo o sobě vtipné, že Sean Connery byl nahrazen Moorem, který je ještě o tři roky starší než Moore. Zase se ale nemůže říct, že by byl Roger Moore špatnou volbou. Jeho run se mi možná líbí ze všech nejvíc, i když ještě záleží na Craigovi, jak dokončí ten svůj. "Chobotnička" už ale není také tak ladná jako předchozí dva filmy, některé popkulturní odkazy až moc bijí do očí, jako například Tarzanův řev. I když bylo zvoleno i cirkusové prostředí, zas tak zásadně "Chobotnička" nevyniká.
Twin Peaks (Twein Peaks: Fire Walk with Me, 1992) - 50 %
Tohle je hrozný průšvih. Tady je tolik momentů, které by mohly fungovat samostatně, ale pak najednou bum a tápete, protože je tu tolik momentů, které mohou fungovat jen v případě znalosti seriálu. Na seriálu jsem miloval postavy, které zde byly krásně vykresleny, i když se jednalo o podivíny. Ve filmu se objevují další podivíni, ale už k nim nemáte vztah, už zde jen jsou proto, aby to bylo ještě surreálnější než normálně. Lynchovi se podařilo přemluvit většinu seriálových herců, ale zrovna Donna, která je v poměrně velkém množství scén, se nevrátila. Je také škoda, že z filmu bylo vystřiženo mnoho scén, kde se objevují právě herci ze seriálu. Jednalo se patrně o méně významné scény, ale je škoda, že tohle se nedostalo hned do první verze. Alespoň fanoušci by z toho možná mohli mít trochu lepší pocit. Přesto, jak říkám, jsou zde momenty, které prostě stojí za to. Hlavně příběh Laury Palmer je zde proveden neskutečně intenzivně, ač na druhou stranu velmi stručně. Jako kdyby Lynch vytvořil odmocninu z "Městečka Twin Peaks" a výsledek vynásobil náhodným koeficientem, přidal k tomu trochu "Industrial Symphony" a už myslel na "Mulholland Drive". Kdyby se Lynch zaměřil opravdu jen na poslední týden Laury Palmer a na nic jiného - ono to ostatní, hlavně pokud se týká agentů, je vlastně nadbytečné, výsledek by byl neskutečně intenzívní, stejně jako závěr tohoto snímku, tedy smrt Laury Palmer.
Chobotnička (Octopussy, 1983) - 60 %
Roger Moore nám celkem stárne před očima, ale nic to nemění na tom, že si z hlediska akčního ještě docela troufne. Navíc "Chobotnička" pořád ještě není jeho poslední bondovka, kterou natočil. Ono je samo o sobě vtipné, že Sean Connery byl nahrazen Moorem, který je ještě o tři roky starší než Moore. Zase se ale nemůže říct, že by byl Roger Moore špatnou volbou. Jeho run se mi možná líbí ze všech nejvíc, i když ještě záleží na Craigovi, jak dokončí ten svůj. "Chobotnička" už ale není také tak ladná jako předchozí dva filmy, některé popkulturní odkazy až moc bijí do očí, jako například Tarzanův řev. I když bylo zvoleno i cirkusové prostředí, zas tak zásadně "Chobotnička" nevyniká.
Žádné komentáře:
Okomentovat