Rádoby vánoční film, který chce jít trochu jinou cestou a snaží se být méně radostný. Většinu filmu sledujeme dva burany, jak se snaží prodávat stromky, dva kriminálníky, co se každý snaží napravit trochu jinak. Paul Rudd zase jednou není otravný, tentokrát se daří Giamattimu, aby na sebe strhnul všechnu negativní pozornost. Jsou zde momenty, které mají tendenci stát se silnými, jenže stejně nakonec budete mít pocit, že je ten film o ničem. Ať žije kouzlo Vánoc!
Mám radši, když jsou ty větší akční hvězdy v hlavní roli, protože z Dolpha v tomhle snímku opravdu mnoho mít nebudete. Je ale docela fajn vidět tyhle chlapíky na straně zákona jako normální policisty nebo agenty, kteří se pohybují ve městě. Najednou je ten akční film hned o něco jiný. Neříkám, že je skvělý, ale má to v sobě trochu jiný náboj. Ten se ale přece jen utápí v celkem pěkném vizuálu, ale jinak docela obyčejném příběhu. Drsní chlápci, kterým to ne vždy sedí.
Gettin' In (2012) - 10 %
Tenhle film je naprostá hloupost. Další rádoby cool a vtipná komedie o tom, jak si zašukat, anebo se alespoň podívat na kozy. Odpusťte mi laskavě ten jazyk, ale asi stejnou úroveň ten film má. Ne, má úroveň mnohem horší, protože já aspoň vím, proč píšu, co píšu. Nějaká romantická zápletka tady působí neskutečně stupidně, nemístně. Postavy jsou obyčejné, neuvěřitelné, trapné. Některé filmy se budou pořád natáčet, protože zde byl jeden úspěšný průkopník. Jenže tohle nesahá "Prcičkám" ani po patu. Možná i proto, že to není vtipné.
All Stars (2013) - 30 %
Skupina celkem malých dětí se rozhodne, pod vedením dvou kluků, že by se chtěli účastnit talentové soutěže, a to s tancem. I když to ze začátku vypadá, že by snímek mohl mít nějaký náboj navíc, liší se od ostatních podobných jenom tím, že ti tanečníci v hlavní roli jsou fakt celkem caparti. A to je celé. Nic navíc, nic skvělého, ani ty taneční kreace nejsou nijak převratné. Tance je zde obecně vůbec málo, takže moc ani nejde mluvit o tom, že se o taneční snímek jedná. Nuda a šeď. Ty děti to nakonec moc neoživí. To ale není jejich vina, za to si můžou tvůrci sami.
Zpátky do Bataan (Back to Bataan, 1945) - 70 %
Mám Johna Wayna raději ve westernech než ve válečných filmech, ale ty k němu také neodmyslitelně patří. V případě snímku "Zpátky do Bataan" mu dělal společnost další skvělý herec - Anthony Quinn. Válečný film se soustředí na povstání na Filipínách, kde se místní postavili japonské nadvládě. Filmu nedominuje ani jeden z hereckých bardů, ale představitel malého Maxima, který si ukradl film pro sebe a jeho osud je tím nejsilnějším momentem. Přestřelky jsou ve filmu trochu slabší, na druhou stranu něco podobného je vidět i ve filmech nových, takže bych to nehodnotil až tak kriticky.
Tenhle film je naprostá hloupost. Další rádoby cool a vtipná komedie o tom, jak si zašukat, anebo se alespoň podívat na kozy. Odpusťte mi laskavě ten jazyk, ale asi stejnou úroveň ten film má. Ne, má úroveň mnohem horší, protože já aspoň vím, proč píšu, co píšu. Nějaká romantická zápletka tady působí neskutečně stupidně, nemístně. Postavy jsou obyčejné, neuvěřitelné, trapné. Některé filmy se budou pořád natáčet, protože zde byl jeden úspěšný průkopník. Jenže tohle nesahá "Prcičkám" ani po patu. Možná i proto, že to není vtipné.
Skupina celkem malých dětí se rozhodne, pod vedením dvou kluků, že by se chtěli účastnit talentové soutěže, a to s tancem. I když to ze začátku vypadá, že by snímek mohl mít nějaký náboj navíc, liší se od ostatních podobných jenom tím, že ti tanečníci v hlavní roli jsou fakt celkem caparti. A to je celé. Nic navíc, nic skvělého, ani ty taneční kreace nejsou nijak převratné. Tance je zde obecně vůbec málo, takže moc ani nejde mluvit o tom, že se o taneční snímek jedná. Nuda a šeď. Ty děti to nakonec moc neoživí. To ale není jejich vina, za to si můžou tvůrci sami.
Mám Johna Wayna raději ve westernech než ve válečných filmech, ale ty k němu také neodmyslitelně patří. V případě snímku "Zpátky do Bataan" mu dělal společnost další skvělý herec - Anthony Quinn. Válečný film se soustředí na povstání na Filipínách, kde se místní postavili japonské nadvládě. Filmu nedominuje ani jeden z hereckých bardů, ale představitel malého Maxima, který si ukradl film pro sebe a jeho osud je tím nejsilnějším momentem. Přestřelky jsou ve filmu trochu slabší, na druhou stranu něco podobného je vidět i ve filmech nových, takže bych to nehodnotil až tak kriticky.
Žádné komentáře:
Okomentovat