Stephen Dorff rozhodně není herec, kterého bych nějak významně vyhledával, ale podařilo se mi vidět v krátkém sledu hned dva filmy s ním v hlavní roli. "Officer Down" mě rozhodně nijak nepotěšil a pochyboval jsem o tom, že mě potěší "Tomorrow You're Gone". Co drželo moje naděje alespoň na nějaké úrovni, to bylo obsazení dalších rolí. Michelle Monaghan a Willem Dafoe jsou rozhodně herci, kteří mě zajímají a kteří dokážou vykouzlit postavy, které hned tak nezapomenete. Michelle mě nadchla ve filmech "Gone Baby Gone" a "Zdrojový kód", Willemu Dafoeovi se to podařilo ve snímcích "Spider-Man" a "Antikrist". Jenže ani skvělí herci nic moc nezmůžou, když je film celkově o ničem.
Aby se to ještě lépe pamatovalo, film je známý i pod názvem "Boot Tracks", takže kdybyste narazili na něco, se se jmenuje "Boot Tracks", nejspíš to bude to samé jako "Tomorrow You're Gone". Ale teď už k tomu, proč se na film dívat, nebo ne dívat.
Autoři se snaží vytvářet atmosféru podivna. Stephen Dorff a jeho postava Charlieho není zrovna z těch moc ukecaných, co o sobě něco řeknou. Tváří se jako velký drsňák, chová se tak, jeho myšlenky jsou skutečně násilnické, na druhou stranu, jsou to pořád jen myšlenky. Pak se ale setká s Florence. V autobuse, čistě náhodou si začnou povídat, protože ji zaujmou jeho boty. On jí lichotku vrátí a už je u ní doma a dívají se na film, v kterém hrála. Máme tu milostný příběh, nebo tak něco, co se před námi odvíjí v naprosto nezáživném příběhu.
Nevím, jestli je to tím, že mi Stephen Dorff moc nesedí, nebo co to je, ale jeho snaha hrát si na drsňáka, který vypadá trochu jako Van Damme, mi byla proti srsti. Nějak mu ho nevěřím, i když se tváří, že by zuby drtil kamení. Nepomáhají mu moc ani ostatní prvky filmu. Hudba mi přijde volená poměrně zvláštně, ale částečně to souvisí s tím, že tvůrci vlastně neví, jaký film chtějí vyprávět. Má to být drsný akční film? Podivná romance? Mysteriózní drama? Podle různých scén by se mohlo jednat o všechno ze jmenovaného a zároveň o nic z toho. Kamera je také taková rozvrácená místy klidná, místy až moc detailní, ale najednou je to kamera ruční, rychlá, švenkující naprosto nesmyslně, jak ji někdo drží v ruce a jen jde, nebo běží. Proč? Proč si tvůrci myslí, že se tímhle film oživí. Já si myslím, že se zabije. Když už to někdo chce zkusit, musí mít jistou režii jako Alfonso Cuarón ve snímku potomci lidí. David Jacobson rozhodně tak jistým a talentovaným režisérem není.
Kdy je na film vhodné kouknout: Když chcete divný road trip.Aby se to ještě lépe pamatovalo, film je známý i pod názvem "Boot Tracks", takže kdybyste narazili na něco, se se jmenuje "Boot Tracks", nejspíš to bude to samé jako "Tomorrow You're Gone". Ale teď už k tomu, proč se na film dívat, nebo ne dívat.
Autoři se snaží vytvářet atmosféru podivna. Stephen Dorff a jeho postava Charlieho není zrovna z těch moc ukecaných, co o sobě něco řeknou. Tváří se jako velký drsňák, chová se tak, jeho myšlenky jsou skutečně násilnické, na druhou stranu, jsou to pořád jen myšlenky. Pak se ale setká s Florence. V autobuse, čistě náhodou si začnou povídat, protože ji zaujmou jeho boty. On jí lichotku vrátí a už je u ní doma a dívají se na film, v kterém hrála. Máme tu milostný příběh, nebo tak něco, co se před námi odvíjí v naprosto nezáživném příběhu.
Nevím, jestli je to tím, že mi Stephen Dorff moc nesedí, nebo co to je, ale jeho snaha hrát si na drsňáka, který vypadá trochu jako Van Damme, mi byla proti srsti. Nějak mu ho nevěřím, i když se tváří, že by zuby drtil kamení. Nepomáhají mu moc ani ostatní prvky filmu. Hudba mi přijde volená poměrně zvláštně, ale částečně to souvisí s tím, že tvůrci vlastně neví, jaký film chtějí vyprávět. Má to být drsný akční film? Podivná romance? Mysteriózní drama? Podle různých scén by se mohlo jednat o všechno ze jmenovaného a zároveň o nic z toho. Kamera je také taková rozvrácená místy klidná, místy až moc detailní, ale najednou je to kamera ruční, rychlá, švenkující naprosto nesmyslně, jak ji někdo drží v ruce a jen jde, nebo běží. Proč? Proč si tvůrci myslí, že se tímhle film oživí. Já si myslím, že se zabije. Když už to někdo chce zkusit, musí mít jistou režii jako Alfonso Cuarón ve snímku potomci lidí. David Jacobson rozhodně tak jistým a talentovaným režisérem není.
Hodnocení: 20% za film, kde se herci snaží hrát, ale ono moc není v čem
Žádné komentáře:
Okomentovat